7. 3. 2008

Jak prasátka vládnou české republice a podobné horory

Důstojná volba prezidenta mě donutila k napsání bezvadné parodie jak prasátka vládnou. Bude to seriál zabývající se politickou situací České Republiky. Doufám, že mě za to nezavřou jako za urážku na cti (politici mají čest ???) Z těch politiků jsem k uzoufání... Parlament je jako rozhádaná třída ZŠ. Usmívám se nad tím, jelikož to Z má i druhý význam... myslím tím školu na proti svému gymnásiu. Dnes jsem se také nechal ukecat abych podepsal nějakou petici proti zákonu, který stejně asi neprojde. Přemýšlel jsem o politice a dospěl jsem, že do parlamentu by mohli kandidovat lidé minimálně s vysokou školou. Přece není možné, aby lidé bez řádného vzdělání řídili stát... Bezvadné je, že někteří politici mají doktorát z jazyka, který neumí... A vůbec by nebyla špatná nestranická vláda odborníků, kteří svému oboru rozumí... To by se dalo poznat tak, že by věděli, jakému ministerstvu to velí... No nic, nechám řečí o politice - sportu pro prasátka

Žádné komentáře: