7. 3. 2008

Já platím, ty platíš, my platíme, vy platíte, oni neplatí

O čem to mluvím ? O polatcích u lékařů. Modlím se abych byl zdravej a nic mě nebolelo, jelikož nehodlám vypláznout 30 korun za to, že se dozvím: "Týden si polež doma a přijď" Asi předevčírem mě začala bolet moje operovaná noha. Jenže pak se ozvala prudkou bolestí peněženka... A tak nebudu chvili chodit na telocvik... Bezvadná byla také akce "petice", která jaksi byla uspěchána... Říkal jsem až udělá průser, nikoliv dopředu... Bravo Kubo... Teď se ho už nezbavíme.... Teď sedím v knihovně a oficiálně se připravuju na biologickou olympiádu (nahoře na galerii na mě čeká 20 knih, ze kterých čerpali) ale radši trochu surfuju a hledám si ty kytky a rostliny online... a taky chatuju, dívám se na fotky IT netopýrů :D a pod.Ale vzhledem k tomu, že jsem spal 6 hodin jsem už vážně grogy... hnojníky vidim všude...:D

Žádné komentáře: