8. 11. 2008

Barvy, laky, nátěry aneb jak se nám vybarvil podzim

Pomalu se nám blíží zima a já pomalu nepostřihnul podzim. Čas utekl jak voda a jedinej čas, kterej jsem si vyhradil na pozorování podzimu, listí a tak, byl ten před měsícem, kdy jsem měl před tréninkem hodinu času a zajel na Barrandov. Nevím proč. vlastně moje celá návševa Barrandova spočívala v tom, že jsem došel ke knihovně a zpátky, protože jsem se bál, že zabloudím :D No a pak jsem sedl do tramvaje a jel zpět. Prostě jsem vyhodil hodinu času. No asi zítra půjdu, protože dneska jsem vastal v deset třicet, začal číst (bůhvíproč) Rychlé Šípy najedl se a dokopal vrátiti knihy do knihovny... A to jsem chtěl vstát v sedm třicet... Noé doufám, že zítra ještě nějaké ty podzimní barvy chytnu, když ne, mrknu se na deviantart :D

Žádné komentáře: