10. 6. 2008

Až budu velký a bohatý, koupím si čas a tetě skleněnou váhu na zeď, po které touží...

Čas... Ano, měl bych být trochu originální, leč čas je konstanta, která mě pronásleduje. Chtěl bych napsat článek o Anglii - je ve fázi konceptu na mém stole, stejně jako tam leží povídka Bylo nám ctí, kterou píšu přes rok a další povídka zatím bez jména, kterou chci psát podivným stylem, který bude vyžadovat spoustu času... Taky chci shromáždit všechny své básně, rýmy a verše, upravit je a pokud by pro mě měly alespoň určitou hodnotu, tak je nevyhodit. Taky musímn uklidit všechno kolem mě. Vzhledem k tomu, že nemnám skoro čas, jsem nenapsal článek o tom, jak moje máma si rozřízla ruku na zápěstí o sklo a já jí dělal tlakový obvaz... Myslím, že nikdy nezapomenu na tu krev na podlaze a na to, jak jsem jí Savem čistil. Hnusná vzpomínka.

Nikdy bych neřekl, že jsem schopen v krizových situacích myslet tak racionálně